Jumaat, 22 Jun 2018

SETEM KU KHAS PERDANA MENTERI TUN DR MAHATHIR MOHAMAD





Salam semua, salam Aidilfitri.

Pos Malaysia akan melancarkan Setem Ku Khas Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad pada 10 Julai 2018 bersempena dengan tarikh Ulangtahun Kelahiran YAB PM yang ke 93.

Set Folder Setem Ku Tun Mahathir ini akan menampilkan tiga (3) rekabentuk setem dengan wajah Tun Mahathir dan Tun Siti Hasmah. Set folder istimewa ini akan dijual pada harga RM93 di mana RM5 daripada setiap jualan tersebut akan disumbangkan ke Tabung Harapan Malaysia.

Sehubungan dengan itu, Pos Malaysia Berhad berbesar hati ingin berkongsi peluang keemasan in dengan seluruh warga sekolah di seluruh Malaysia bagi mendapatkan koleksi edisi terhad ini. Bagi guru-guru atau pelajar serta seluruh warga sekolah yang berminat untuk menempah koleksi ini, kami mohon jika pihak sekolah dapat melantik seorang wakil untuk mengumpul jumlah tempahan folder set tersebut. Ini bagi memudahkan proses untuk kami memantau jumlah tempahan mengikut sekolah.

Untuk makluman juga, jumlah tempahan yang diterima ini juga akan menyumbang kepada markah bagi tugasan Keusahawanan Setem Ku KESEF Cemerlang.

Tempahan minimum adalah 10 set.

Kepada guru-guru atau sekolah yang berminat boleh membuat tempahan dengan menghubungi Guru Penasihat Kelab Setem dan Filateli (KESEF) SK Tunku Azizah (call/whatsapp)
Puan Nor Azlina Zainal Abidin : 01139138113

*Ibu bapa yang berminat, boleh juga mendapatkan set folder ini
*Boleh kongsi maklumat ini kepada rakan-rakan yang berminat.

Tiada ulasan:

KEJOHANAN CATUR ONLINE BLITZ CHESS

                                    Seramai 4 orang murid SK TUNKU AZIZAH telah terlibat dalam                                              ...